Derde Blog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Team MontVentoux4Milou - WaarBenJij.nu Derde Blog - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Team MontVentoux4Milou - WaarBenJij.nu

Derde Blog

Door: Marco Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Team MontVentoux4Milou

03 April 2017 | Nederland, Nederland

10 juni komt al snel dichtbij dus hoog tijd voor een nieuwe update van onze kant.
Afgelopen maand hebben Linda en Diedrick weer veel gefietst. Eén van de activiteiten die ze hebben ondernomen is een fietstocht met wat Nederlandse ‘bergen’. Vanaf Veenendaal reden ze door de bossen naar de Amerongse berg, richting Wageningen om vanaf die kant de Grebbeberg op te rijden in Rhenen en toen weer terug richting Veenendaal. In januari zag Linda nog gigantisch op tegen deze tocht maar het ging eigenlijk boven verwachting goed. Het waaide flink en ze waren best moe maar het was ook lekker! Nu hebben ze een nieuw plan gemaakt: samen een fietstocht maken in Limburg. Ze hebben nog geen route in gedachten, maar in de buurt van Valkenburg zou goed kunnen. Zoals Linda zegt: ‘Nu we die eerste tocht kunnen, kunnen we meer!’. Het enige probleem is nog even de planning want Linda en Diedrick zijn beide erg druk.

Diedrick organiseerde zijn eerste spinning marathon! Hij vroeg aan Healthcenter de schildkamp of ze wilden helpen met het organiseren hiervan en dat wilden ze zeker. Ze stelden belangeloos de spinningzaal ter beschikking en hielpen bij het evenement waar voor heel erg veel dank! De collega’s van Diedrick hadden zich aangemeld voor het evenement en het zat helemaal vol. Joyce en Milou zijn ook nog even langsgekomen om wat te vertellen over energiestofwisselingziektes en om aan te moedigen. Enkele deelnemers vonden het zo leuk, dat die nu ook zijn begonnen met spinning. Het was een erg geslaagde dag en ook de 2e ronde op 22 april is al helemaal uitverkocht.

Nu 10 juni dichtbij komt ontstaat er ook voorzichtig het gevoel van we zijn er straks klaar voor. Het vele trainen en het letten op wat je eet werpen duidelijk hun vruchten af. Komende maand gaan ze gewoon weer lekker door met trainen en hopelijk kunnen ze nu het weer mooier wordt ook vaker buiten fietsen.
Wil je een beetje kennismaken met Milou, haar ouders Joyce en Harvy en met Linda en Diedrick? Kopieer dan even deze link en gebruik hem om een speciale video van ze te bekijken.